مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-28اقتصادي

درآمدهای مالیاتی از 138 هزار میلیارد عبور کرد 


معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی ضمن بیان رشد 62 درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی در نیمه اول سال جاری، عوامل موثر بر تحقق درآمدهای مالیاتی را نیز اعلام کرد.

- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی ضمن بیان رشد 62 درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی در نیمه اول سال جاری، عوامل موثر بر تحقق درآمدهای مالیاتی را نیز اعلام کرد.

  محمد مسیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شش ماهه سال جاری بالغ بر 138 هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 62 درصدی مواجه شده و بالغ بر 101 درصد درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در قانون بودجه محقق شده است.

وی افزود: درحالیکه در شش ماهه سال گذشته سازمان امور مالیاتی از محل مالیات نقل وانتقال سهام در بازار سرمایه بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد، در شش ماهه سال جاری این رقم به 3000 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی تمرکز بر پرونده های مهم مالیاتی، رصد تراکنش های بانکی مشکوک و مقابله با شرکت های صوری و کاغذی را در قالب برنامه مقابله با فرار مالیاتی، اجرای ماده 97 ( پذیرش خوداظهاری نزدیک به 50 درصد از فعالان اقتصادی)، تسهیل فرآیندهای مالیاتی و تغیبر رفتار مؤدیان مالیاتی را از جمله عوامل موثر در تحقق درآمدهای مالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای مالیاتی از 138 هزار میلیارد عبور کرد 

درآمدهای مالیاتی از 138 هزار میلیارد عبور کرد